17 Aralık 2011 Cumartesi

SEVGİ ' NİN SPESYAL ÇORBASI - SEBZELİ KONSOME - - Et sulu, Tavuk sulu, Balık sulu veya Sebze sulu, Sebzeli Konsome - ( 8 kişilik ) - Sıcak Çorba -

- Sebzeli Konsome -
    MALZEMELER :  8 su bardağı tavuk konsome, 1 tane kereviz, 1 tane pırasanın beyaz kısmı, 1 tane havuç, 1 tane limon,  yeterli miktarda tuz  HAZIRLANIŞI :  Kereviz soyulur, yıkanır, limonlu su dolu kabın içine, kibrit çöpü gibi ince uzun kesilerek, doğranır. Pırasa ayıklanır,  yıkanır ve kibrit çöpü gibi ince uzun kesilerek, doğranır. Havucun üzeri kazınır, yıkanır ve kibrit çöpü gibi ince uzun kesilerek, doğranır. Tencerede,  tuzlu su kaynatılır. Hazırlanan sebzeler suya atılarak, 15 - 20 dakika haşlanır. Suyu süzülür. Büyük servis kasesindeki, sıcak konsomeye ilave edilerek, karıştırılır. Sıcak servis yapılır.    Afiyet olsun.      *  TEKERLEME: Pazara gittim, Pazar yok. Eve geldim, Annem yok. Beşiğe baktım, bebek yok. Dedeme baktım, Sakalı yok.  Çorbaya baktım, Kaşık yok.                         
- Balık Konsome -

- Balık Konsome -

- Balık Konsome -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder