21 Şubat 2012 Salı

İZMİR ' İN YÖRESEL ÇORBALARI

 1- Adabeyi ( iskorpit balığı ) Çorbası  2- İzmir Tarhana Çorbası  3- Köfteli Çorba  4- Bulamaç Çorbası  5- Yoğurtlu İzmir Çorbası  6- Kelle Paça Çorbası  7- Tere Çorbası  8- Pirinçli Domates Çorbası  9- Rezene Çorbası  10- Roka Çorbası  11- Terbiyeli Sebze Çorbası  12- Tranç Kellesi Çorbası  13- Maydanoz Çorbası  14- Kuzu Kulağı Çorbası  15- Tırkeş Çorbası  16- Heybeli Çorba  17- Börülceli Paça Çorbası  18- Beykoz Paçası Çorbası  19- Beyin Çorbası  20- Marul Çorbası     * GÜZEL SÖZLER :  Yaprağa soruyoruz; kendi kendince tamam mısın? Yaprak cevap veriyor. - Benim hayatım dallardadır. Dala soruyoruz; dal diyor ki;  - Hayır benim hayatım, köktekidir. Köke soruyoruz; Cevap veriyor. - Benim hayatım, gövdede, dallarda ve yapraklardadır. Dallardaki yaprakları koparırsanız, ben ölürüm.   - E. Emerson FOSDICK -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder